عارفهعارفه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

من و خواهر عزیزم

باز بو گندمهر

1390/7/9 16:53
نویسنده : داداشی
620 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشین خواهر جون من اینجا مینویسم وبلاگ خودم رو دوست ندارم.

چون هیچ عشقی پشتش نیست

اما عاشقه وب تویم

چون یکی عاشقشه

امروز ٢٨شهريور سال٩٠وداره سال تحصیلی٩٠-٩١به سلامتی شروع میشه

یادش به شر چه ناظمای افریته ای رو تحمل کردیمniniweblog.com

 

امسال امیدوارم ناظمش خوب باشه و گیر بی خود ندهniniweblog.com

امسال میرم مدرسه ی تیزهوشان

خیلی خوشحالم امیدوارم تو هم بتونی اونجا تحصیل کنی

فول میدم تا میتونم کمکت کنم تا موفق بشی

از دست این مامان و بابا که اختلاف سنیمونو زیاد کردن

البته شما نیازی به کمک من نداری بس که باهوشی دختر جان

تن اینشتین رو به لرزه در اوردی اساسی

هم حافظت عالیه هم هوشت

فقط بدون خیلی عاشقتم

بای تا های

پسندها (1)

نظرات (6)

یاسمن دختراسمانی 12ساله
4 مهر 90 20:06
اسمت حامده؟!


بله.چطور؟؟؟
یاسمن دختراسمانی 12ساله
6 مهر 90 16:19
شما توی وبم نظر دادی؟! راستی 12 سالته؟!


بعله.دوباره هم بعله
یاسمن دختراسمانی 12ساله
7 مهر 90 19:53
اول سلام- دوم خوبی؟!سوم ممنون که جوابمو دادی چهارم اون نظر دیگمو خوندی؟ پنجم پس جوابم کو؟!ششم از دستم ناراحتی؟ به خاطر اینکه اون روز باهات بد حرف زدم؟!هفتم جوابمو بده- هشتم بعله نه بله! به خاطر خودت گفتم!!! نهم بی ادب بوی گند مهر چیه؟! مهر تولد منه دهم خداحافظ.


ببخشين نميدونستم
بعدم ناراحتي نداره
يعدم تو بايد معلم اخلاق ميشدي استاديو
یاسمن دختراسمانی 12ساله
8 مهر 90 10:20
منظورت چیه؟!
مامان عسل و آریا
8 مهر 90 11:51
سلام.28 مهر؟اشتباه نوشتی داداش مهربون.28 شهریور.راستی عکس جدید از ابحیت نمیگذاری؟خواهرت خیلی نازه.خدا برای شما و پدر و مادرتون حفظش کنه


منونم.من خودمم نازم«ماشالا هزار ماشالا»چشم ميزارم.
راستي تاريخ تصحيح شد
یاسمن دختراسمانی 12ساله
9 مهر 90 16:03
این کلمه ی اخری چیه؟!(استادیو؟!)


مگه قهوه ي تلخ رو نگاه نميكني؟؟؟