عارفهعارفه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

من و خواهر عزیزم

ارث شیرین!!!

1390/6/12 16:02
نویسنده : داداشی
688 بازدید
اشتراک گذاری

شلینگ عارفه جون داداش

خوبی عزیزم

حتما تعجب کردی که ارث شیرین چیه؟؟؟

امیدوارم تا روزی که این مطلب رو میخونی هنوز هم ارث شیرین بر پا باشه

ماجرا از این قراره مادر بزرگ و پدر بزرگ مامان وقتی فوت شدن یه خونه ازشون به ارث رسید

اون خونه که من تا حالا حتی ندیدمش رو دادن اجاره و به جای اینکه هر سال بچه های مرحوم پول اجاره

رو تقسیم کنن بین خودشون به همه ارث میدن!!!!

حتی ماها!!!!

اونا هر سال پول جمع آروی شده رو ور میدارن یک افطاری خوش مزه به همون میدن

البته کاراشم تقسیم میشه تا کسی اذیت نشه و نو عروسا یاد بگیرن در حد یه عالمه تدارک دیدن

چه جوریه؟؟؟

مثلا ما و چند نفر که کمی مامانمون وارد شده بودند و یاد داشتن سبزی رو پاک کن این عمل یه صورت

 سه-چهار نفری به انها واگذار کرده بودند

اونایی که وارد تر بودند سوپ پختند.

و جوون تر ها که این کار ها رو نمیتونن انجام بدن خرید ها و هماهنگی ها رو میکنن

امثال هم ارث شیرین در پارک ملت برگزار شد که خیلی خوش گذشت

اما خاطره هامون از امروز که باید برات بگم

امروز رفتیم اونجا افطار که صرف کردیم چون من توانایی ندارم بچه های شیطون رو ببرم بازی و حداقل

یک نفر جادارم در گوشت گفتم هرچی میگم هیچ کار نکن و من گقتم بریم بازی تو فقط گفتی آره

بعدم رفیم سوار چرخ و فلک ومن حالم بد شد و من تا گفتم پاشیم شما گفتی چشم و رفتیم پیش

 مامان و بابا

از اونجاهم رفتیم شهر بازی...

ماجرای شهر بازی در ادامه مطلب

ممنونم که ادامه ی مطلب رو دنبال میکنین

شهر بازی امسال بیشتر متعلق به جوون تر ها بودها بود چون چند بازی هیجان انگیز به خانواده ی شهر بازی اضافه

 شده بودکه بعضی هاشون خیلی ترسناک بود

برای همین شما برای اولین بارتنهایی بازی هیلیکوتر رو رفتی

و یک بازی جامپینگ کودکان که تازه اضافه شده بود رو بازی کردی

من مامان و خاله نسیم ترن هوایی رفتیم که خیلی هیجان انگیز بود

بعدم چون عارفه کوچولو یک کالسکه ی ماشین شکل کرایه کرده بود منم به اصرار خودم برات یکی اجاره کردم که با اون خیلی حال کردی

فقط میخواستم بگم خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

myhome
12 شهریور 90 12:18
ایول به این داداش خوب
مامان عسل و آریا
16 شهریور 90 23:09
چه خواهر و برادر خوب و مهربون و قشنگی.انشالله همیشه این قدر کنار هم شاد باشید